„Żyjemy w świecie nieograniczonego dostępu do informacji. Ale czy będzie on zawsze w zasięgu naszej ręki? Rząd chce ograniczyć ten wybór przez wprowadzenie ustawy Lex Pilot” - tymi słowami zaczyna się spot telewizyjny „Wolność wyboru”. To materiał, który powstał w ramach konkursu zorganizowanego przez Polską Izbę Komunikacji Elektronicznej (PIKE). Autorem zwycięskiego filmu jest Wielkopolska Telewizja Kablowa. Za reżyserię odpowiadał Jerzy Przybek, a produkcją kierował Wojciech Szelerski.
Izba ogłosiła konkurs, a ze zgłoszonych propozycji wyłoniono zwycięski spot. Można go obejrzeć obok.
W konkursie wyróżniono także spot telewizyjny „Stop Lex Pilot” przygotowany przez TV Police, który wyreżyserowała i odpowiadała za produkcję Katarzyna Frankowska. Można go obejrzeć poniżej.
Programy lokalnych telewizji, dziś często ustawione jako pierwsze na pilotach przez nadawców programów telewizyjnych i docierają do 5,8 mln widzów poprzez sieci kablowe. Wprowadzenie Lex Pilot niekorzystnie odbije się na lokalnych społecznościach i samorządach.
Więcej na www.lexpilot.pl
O PIKE:
Polska Izba Komunikacji Elektronicznej (PIKE) zrzesza prawie 70 firm stanowiących integralną część polskiego rynku mediów elektronicznych. Do Izby należą operatorzy szerokopasmowej komunikacji elektronicznej oraz producenci i dystrybutorzy sprzętu i usług wykorzystywanych przez operatorów w ich działalności biznesowej. Operatorzy – członkowie Izby docierają w całej Polsce do prawie 4,5 miliona abonentów, świadcząc usługi dostępu do programów telewizyjnych i radiowych, Internetu oraz telefonii cyfrowej. Reprezentują ponad 90% krajowego rynku telewizji kablowej. PIKE jest członkiem Krajowej Izby Gospodarczej, reprezentuje również polski rynek kablowy na forum międzynarodowym, m.in. poprzez członkostwo w Cable Europe.
Napisz komentarz
Komentarze