Na terenie Międzynarodowych Targów Poznańskich odbyły się Targi Poznań Motor Show. Są to największe targi motoryzacyjne w Polsce posiadające własna ideę, bogate w wydarzenia seminaria, konferencje wystawców, a przede wszystkim pokazujące najnowsza ofertę producentów. W targach Poznań Motor Show 2003 wzięło udział blisko 500 wystawców z 17 krajów. Ekspozycję tworzyły dwie części: SALON SAMOCHODOWY i AUTO I TECHNIKA.
Największą atrakcją dla miłośników motoryzacji jest salon samochodowy. To właśnie na naszych targach mogą oni spełniać swoje marzenia. To niepowtarzalna okazja, aby usiąść za kierownicą samochodu marzeń, wcześniej znanego jedynie z reklam i kolorowych folderów. Poznań Motor Show to drzwi otwarte wielu salonów samochodowych w jednym miejscu i czasie. Właśnie z myślą o prawdziwych miłośnikach motoryzacji do udziału w targach zaproszono producentów i importerów samochodów osobowych. I tak w salonie wzięły udział firmy: Citroen, Fiat Auto Poland, Ford, General Motors, Hyundai, Kia, Mitsubishi, Peugeot, Pol-Mot, Skoda, Toyota.
Ekspozycję AUTO I TECHNIKA tworzyły trzy odrębne segmenty: części zamienne, akcesoria oraz wyposażenie warsztatów i stacji obsługi. W targach wzięły udział najważniejsze firmy działające na polskim rynku. Ich oferta skierowana była do dealerów samochodów, hurtowni i sklepów motoryzacyjnych, stacji benzynowych, warsztatów i stacji obsługi pojazdów, szkół samochodowych i wyższych uczelni technicznych, firm transportowych i spedycyjnych, instytucji użyteczności publicznej, a także wydziałów transportu urzędów miast i gmin oraz przedsiębiorstw. Dla tej grupy zwiedzających ich idea zamknęła się w haśle Klienci, technologie, nowości w zasięgu ręki. Warto było dokładnie zapoznać się z ofertą wystawców. Wielu z nich bowiem przygotowało na targi nowości. Dla ułatwienia stoiska wystawców prezentujących nowe produkty i technologie oznaczone zostały specjalnymi naklejkami.
Reklama
Napisz komentarz
Komentarze