Szanowni Państwo,
informujemy, że w związku z zagrożeniem wystąpienia epidemii COVID 19, w celu przeciwdziałania i profilaktyki zdrowotnej, zgodnie z paragrafem 8. Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 13.03.2020 r. w sprawie ogłoszenia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej stanu zagrożenia epidemicznego, od dnia 16 marca br. do odwołania w Starostwie Powiatowym w Szczecinku wprowadzono szczególne zasady obsługi Interesantów. Większość wydziałów wchodzi w tryb pracy zdalnej. Niemniej w każdym z nich obecny będzie dyrektor i pracownik dyżurujący.
Do budynku Starostwa prowadzą dwa wejścia od ulicy Warcisława IV, główne oraz znajdujące się po prawej stronie wiodące do WYDZIAŁU KOMUNIKACJI, TRANSPORTU I DRÓG. Interesanci muszący załatwić pilną sprawę zgłaszają ją w Biurze Obsługi Interesanta i czekają na zejście pracownika merytorycznego. W Wydziale Komunikacji, Transportu i Dróg na interesantów czeka pracownik, który wydaje bilety z godziną załatwienia sprawy. Prosimy o każdorazową dezynfekcję rąk.
Z Powiatowym Rzecznikiem Konsumentów można się skontaktować jedynie mailowo lub telefonicznie.
informujemy, że w związku z zagrożeniem wystąpienia epidemii COVID 19, w celu przeciwdziałania i profilaktyki zdrowotnej, zgodnie z paragrafem 8. Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 13.03.2020 r. w sprawie ogłoszenia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej stanu zagrożenia epidemicznego, od dnia 18 marca br. do odwołania w Starostwie Powiatowym w Szczecinku wprowadzono szczególne zasady obsługi Interesantów w Wydziale Komunikacji, Transportu i Dróg w zakresie:
1. Rejestracji pojazdów:
Od dnia 18 marca br. będą rejestrowane pojazdy tylko sprowadzonych z zagranicy i nowo zakupione. Natomiast pojazdy, które zostały zakupione na terenie kraju (z polskimi tablicami rejestracyjnymi) będzie przyjmowane tylko i wyłącznie zgłoszenie nabycia pojazdu. Wniosek o nabyciu pojazdu jest do poprania ze strony internetowej https://powiatszczecinecki.bip.net.pl/?a=9166
Zgłoszenie nabycia i sprzedaży może dokonać za pośrednictwem epuap lub e-mail. W tym celu należy wypełnić druk nabycia/ zbycia i dołączyć skan umowy kupna pojazdu. Bądź wniosek wraz z kopią umowy składać do skrzynki na Biurze Obsługi Interesanta w Starostwie.
W sprawach związanych z odbiorem dowodu rejestracyjnego prosimy o wcześniejszy kontakt telefoniczny pod nr tel. 94 37 29 249 lub 94 37 29 262
2. Praw jazdy:
Wszelkie informacje w zakresie prawa jazdy prosimy konsultować telefonicznie pod nr 94 37 29 218. Natomiast wniosek o wydanie PKK można składać za pośrednictwem:
https://info-car.pl/infocar/prawo-jazdy/zlozenie-wniosku-elektronicznego.html
Zwracamy się do Państwa z apelem, aby ograniczyć wizyty w urzędzie do absolutnego minimum! Prosimy o kontakt telefoniczny, mailowy lub za pośrednictwem skrzynki ePUAP (https://epuap.gov.pl).
Punkt kasowy Starostwa Powiatowego został zamknięty, prosimy o dokonywanie wszelkich opłat drogą elektroniczną.
Opłaty skarbowe od dokonania czynności urzędowej, wydania zaświadczenia oraz zezwolenia (pozwolenia, koncesji) należy wpłacać na rachunek Urzędu Miasta Szczecinek:
Bałtycki Bank Spółdzielczy w Darłowie Oddział w Szczecinku 98 8566 1042 0001 2250 2000 0001
Adres Elektronicznej Skrzynki Podawczej Starostwa Powiatowego w Szczecinku na platformie ePUAP: /c6c334mjbi/SkrytkaESP
Interesanci mogą wysyłać wnioski i zapytania również za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres Biura Obsługi Interesanta ([email protected]).
O możliwości załatwienia konkretnej sprawy bez wizyty w starostwie interesanci zostaną poinformowani poprzez wiadomość zwrotną.
Procedury załatwiania spraw wraz z drukami do pobrania są dostępne w Biuletynie Informacji Publicznej pod adresem: https://powiatszczecinecki.bip.net.pl/?c=518
Telefony wewnętrzne Starostwa Powiatowego w Szczecinku: https://powiatszczecinecki.bip.net.pl/?c=339
Napisz komentarz
Komentarze